neděle 20. září 2015

Čokoládovo-banánové muffiny s arašídovým máslem

Moje kamarádka Lída pořádala v srpnu piknik v americkém stylu, a tak jsem samozřejmě přispěla svojí troškou - banánové muffiny s kousky čokolády a arašídovým máslem :) Byli jsme u nás v Šumperku v parku, bylo krásně, a výzdoba celého místa byla úžasná :) Bylo to jen pár drobností jako barevné bannery a balonky nebo skleničky s větvičkami zavěšené na stromě, pod kterým jsme piknik měli, ale působilo to moc pěkně a útulně!

Servírovaly se samé dobroty - peanut butter & jelly sandwiche, slané sandwiche, šneci z listového těsta, brownies, popcorn, moje muffiny a pepsi cola... Prostě pohoda :) Odkaz na článek s fotkami ZDE :)


Ingredience:
3-4 vejce (měla jsem menší, tak jsem dala 4)
3 zralé banány, rozmačkané
50 g třtinového cukru
2 lžíce medu
100 ml řepkového oleje
1 velká lžíce arašídového másla
250 g mouky (špaldová, nebo kombinace špaldové a polohrubé)
2 lžíce ovesných vloček (možno vynechat)
5 lžic mletého strouhaného kokosu (použila jsem zbytek z výroby domácího kokosového mléka)
1/2 lžičky skořice
2 lžičky kakaa
špetka soli
3 lžičky kypřicého prášku do pečiva
100 mléčné čokolády nakrájené na kostičky


Smícháme prvních 6 ingrediencí ("mokré") v jedné míse, a zbytek ingrediencí ("suché") v druhé míse, a pak vše dohromady. Těsto rozdělíme do muffinových košíčků a pečeme na 180° asi 22 minut.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když se v komentářích podělíte o své zkušenosti, připomínky a rady!
Pavla