sobota 30. listopadu 2013

sobotní smoothie: Špenátovo-banánový Green Monster smoothie s granátovým jablkem

Uff... granátové jablko. Poprvé v životě, a trochu zklamání. Očekávala jsem, že uvnitř budou sladká šťavnatá jádra. Byla tam sladká šťavnatá jádra, ale většinu objemu zabírá tvrdé jadérko, asi jako u hroznového vína. No, tak jsem tento smoothie jen "zrníčky" granátového jablka jen posypala :)

Každopádně, Green Monster smoothies budou v mém jídelníčku často. Nejen že si připadám, jako bych jedla "Hulk food" nebo něco, po čem se ze mně stane Green Lantern, ale hlavně se cítím líp. Před nedávnem jsem v sobotu pozdě vstávala, a v podstatě byla bez snídaně, a během dne jsem měla cheesecake, a nějaký karamelky, a na oběd už nevím ani co. Kolem páté večer mi vůbec nebylo dobře. A říkala jsem si, jak úžasně Bůh stvořil nás a naše těla - moje tělo si samo přímo říkalo o zeleninu!! :) A dostalo ji!

Dnes nás tedy čeká Green Monster!

1 sklenice (domácího) rýžového mléka
2 lžíce bílého jogurtu
1 lžička kokosového oleje
2 hrnky omytých špenátových listů
1/2 banánu (může být mražený)
hrstka černého rybízu
stévie/med/cukr - pokud je smoothie díky rybízu moc kyselý
1/4 granátového jablka


V mixéru smícháme všechny uvedené ingredience vyjma granátového jablka - to přijde jako ozdoba na hotový smoothie.

Jak jednoduché a rychlé! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když se v komentářích podělíte o své zkušenosti, připomínky a rady!
Pavla