středa 24. srpna 2016

RECENZE: Čepice a další oblečení značky Little Angel

Výrobní družstvo Dita sídlí v Táboře a funguje už hezkých pár let, od roku 1956. Mám vždycky radost, když může trochu podpořit české výrobce oblečení nebo hraček, a tyto výrobky můžu s klidem doporučit. Já jsem se o nich dozvěděla, když jsem ještě jako těhotná hledala nějaké teplé oblečení pro miminka, ale tato firma vyrábí kromě různého kojeneckého oblečení z materiálu Outlast i oblečení pro dospělé. Od jejich značky Little Angel máme kousků hned několik, a především tedy čepice, na které se zaměřím v této recenzi.

Jako první jsme koupili bílou zimní zavazovací čepičku z kolekce Baloo.



Koupili jsme velikost 0, a vystačila nám od listopadu téměř celou zimu. Byla jsem tak spokojená s kvalitou materiálu a tvarem čepičky, že jsem objednala úplně stejnou ve větší velikosti, kterou syn nosil zbytek zimy. Čepička sedí perfektně, miminko má zakryté čelo i uši. Tím, že je na zavazování, nezklouzává.

 Tady má Olík nejmenší čepičku Baloo i teplé polodupačky ze stejné kolekce.

Jediné, co bych vylepšila, jsou zašněrované konce tkaniček - jeden konec se začal párat, a tak jsem musela uděla nový uzlík výš. Nicméně toto je drobnost a nic to nemění na funkčnosti.

Také jsme pořídili zimní teplé rukavičky ze stejné kolekce, a ještě dvoje teplé polodupačky - bílo-hnědé, a modré. Na zimu byly super, jemné jako plyšové zvířátko, a zůstaly tak i po vyprání :)


Na jaro/pozdim jsme pořídili lehčí čepičky Outlast - obě tyrkyrové, jednu opět zavazovací (tam jsme neodhadli velikost, musela jsem koupit větší a tuhle menší mám k prodeji na bazárku), a druhou nasazovací bez šňůrek.Je lehoučká, a malému se v nich vůbec nepotila hlavička. Barvičky jsou taky hezké, já osobně nemusím na dětském oblečení moc obrázků, a tak jsem ráda za tyhle jednobarevné. :)



No a nejnověší přírůstky dorazily včera, ale nepochybuji, že budu opět spokojená :) Materiál je opět Outlast, jsou lehoučké, stylové, příjemné. Design jednoduchý a moderní. Čepičky kupuju zásadně unisex.




Omlouvám se za kvalitu fotek, ale tyhle jsou z mobilu :) Ta dlouhá čepička se mi obzvlášť líbí, Olík vypadá jak skřítek! Koukala jsem se na novou kolekci podzim/zima, a padly mi do oka oteplováky, tepláčky, i tričko s dlouhým rukávem - tak uvidíme časem, co bude třeba koupit (pokud se náš mladý pán rozchodí během zimy).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když se v komentářích podělíte o své zkušenosti, připomínky a rady!
Pavla