pátek 30. května 2014

FitFam Bakers Challenge #8: Jen tak něco na chuť - Čokoládové košíčky s oříškovým máslem

Tak jsem po kratší pauze zpět, tentokrát s českýma "Reese´s". Kdo znáte, buď tyto sladkosti milujete nebo nenávidíte. Já patřím do první skupiny!! :) a taky pracuji na tom ideálním poměru surovin, aby domácí Reese´s chutnaly jako ty pravé americké, snad brzy bude článek na blogu!

Dnes ale představuji 3 různé příchutě košíčků - jahodovo-banánová, matcha, a jen s oříškovým máslem. Použila jsem máslo z makadamových ořechů (domácí), ale šlo by použít cokoli - kešu máslo, mandlové (můj favorit!), arašídové (nevím jak s příchutěmi, arašídové je dost výrazné chuťově)... Miluju tu variabilitu!! :D prostě si udělám přesně takovou příchuť, kterou zrovna chci.. a je to během chvilky hotové :)

Omlouvám se vám kteří máte rádi přesná čísla v receptech, ale na rovinu - já tvořila a tvořila, a zapomněla jsem si zapsat kolik jsem čeho dávala :D

Cca 200g čokolády rozpustíme ve vodní lázni. Do ledničky dáme vychladit košíčky. Rozpuštěnou čokoládu rozdělíme na poloviny. Lžičkou plníme košíčky (papírové nebo silikonové) tak, aby čokoláda pokryla pouze dno a strany košíčků. Dáme vychladit do ledničky a mezitím si připravíme náplň.

Základem všech příchutí je:
- oříškové máslo
- troška kokosového oleje
- troška javorového sirupu.

A potom už stačí přidat pouze příchuť pokud chcete - rozmixované jahody s banánem, matcha čaj, rozmixované borůvky nebo mango... cokoli. Ale nejvíc mi stejně chutná čokoládový košíček s oříškovým máslem!


Košíčky s náplní dáme do lednice, případně do mrazáku ztuhnout, a potom už jen zalijeme zbylou rozpuštěnou čokoládou a opět dáme ztuhnout. Čokoládové košíčky půjdou vyndat ze silikonových formiček jen tehdy, když bude čokoláda úplně ztuhlá!! :))

Napadají vás ještě nějaké dobré příchutě?? :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když se v komentářích podělíte o své zkušenosti, připomínky a rady!
Pavla