neděle 2. listopadu 2014

Snídaně šampionů 006: Kokosová ovesná kaše s jablkem a ořechy

V zimě mám ráda teplé snídaně, co mě zahřejí, takže zase víc dělám obilné kaše. Tentokrát jsem přidala trochu kokosu, což tomu dodalo trochu šmrnc :)


Na 1 porci:
30 g ovesných vloček (1/2 vždy rozmixuji na prášek)trochu vody nebo rostlinného mléka nebo obyčejného mléka (1/2-1 hrnek)
1 lžička medu nebo javorového sirupu
2 lžíce strouhaného kokosu
1 jablko, nakrájené na kostičky
4 pekanové ořechy (nebo jakékoli jiné dle chuti)


Ovesné vločky s kokosem
zalijeme vodou nebo mlékem a přivedeme k varu. Mléko nebo vodu liju "podle oka", záleží na vás, jakou konzistenci preferujete. Já mám radši spíše tekutější kaši :)
Pár minut necháme na varné desce na mírný stupeň a mícháme, ať se kaše nepřipálí. Hrneček s kaší položíme na nějakou podložku, přidáme med a zamícháme.


Nalijeme do misky a posypeme nakrájeným jablkem a nasekanými ořechy. A nejlepší je sníst tuto kaši hned, ještě teplou :) Ideální pro sychravá podzimní rána!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když se v komentářích podělíte o své zkušenosti, připomínky a rady!
Pavla