neděle 26. srpna 2012

Další životní etapa za mnou...

Už to tak bude. Slečna bakalářka.


A co  teď? Můžu si napsat Bc. před jméno, ale co mi to pomůže? :D No, aspoň zase můžu vařit a péct dobroty a neztrácet čas učením se na nějaký státnice že :)
Přemýšlím, co mám dělat... od září mám zas jít do školy, ale mně se táááák nechce. Chce se mi pracovat, ale nemám praxi.. Mám pocit, že Bůh mě prostě nechává čekat na všechno až do poslední chvíle a pak je to úplně jinak. Musím uznat, že "jinak" myslím ve smyslu "lépe".. Jasně, když se něco mění tak často remcám a mrčím a tak, ale v konečným výsledku to vždycky dopadlo líp pro mě. Někdy, když kolem sebe vidím spoustu discouraging věcí, je těžký důvěřovat Bohu že On to má pod kontrolou a důvěřovat hlavně tomu, že to je pro moje dobro... Takže teď nějak vyčkávám a tajně doufám, že i když jsem na tu školu přijatá, tak Bůh má pro mě něco jinýho.. jsem hrozná, že?! Ale you know what, když jsem měla křest, řekla jsem, že chci následovat Ježíše.. vždycky. Ne jen když se mi bude chtít, ale vždycky.. To je to co bych měla dělat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když se v komentářích podělíte o své zkušenosti, připomínky a rady!
Pavla