pondělí 4. června 2012

[: papája :] něco o mně

Proč jsem vlastně založila tenhle blog?
Tak především to asi zapříčinila prokrastinace během učení na státnice :D Ale občas se taky stane, že se ráda podělím o svoje myšlenky s cizíma lidma. Poslední dobou moc ráda peču a učím se vařit (pokud možno zdravěji), tak určitě budu přidávat i nějaký recepty.. Původně jsem chtěla blog pojmenovat něco jako "U papáji v kuchyni", protože mi přijde, že kuchyň jako srdce domova je místo, kde se tak všichni sejdou, povídají si, jak se měli, co prožii za den (což je v podstatě účel tohoto blogu - podělit se o myšlenky a zážitky). Někdy jsem líná, takže netvrdím, že budu postovat každej den něco... ale když bude nálada, tak něčím přispěju :)
Takže něco o mně? Mám ráda knížky a vlastně cokoli, co se dá číst (např. nápisy na obchodech - je to asi utrpení se mnou procházet cizím městem plným různých nápisů :D).Taky mám zlozvyk číst odspoda - přečtu nadpis, poslední větu na stránce, a pak teprve začátek. Já nevím, proč to dělám!! :D Ale mého drahého to přivádí k šílenství. :) Taky mám ráda angličtinu a francouzštinu, cupcakes a muffiny na každý způsob, kytičkový coffee mug, vintage šaty střihu A, dobrý seriály, geek průpovídky mého přítele a jeho kamarádů, celozrnnou špaldovou mouku, červený lak na nehty a zvířecí papuče :) Bude toho víc, ale koho to zajímá. A nemůžu uvěřit, že to nebylo to první, na co jsem vzpomněla - vousy!
Nejsem fanda cigaret, bílé mouky, pavouků a havěti, ústních zkoušek z ekonomie, chlapů s hladce oholeným hrudníkem a podpažím, knírků a spousty dalších věcí, ale proč se soustřeďovat na to negativní? :) 
Před několika lety se mi změnil život úplně naruby, a to proto, že jsem uvěřila v Boha. V to, že opravdu je, chce mě, chce se mnou mít vztah. Bůh je mojí oporou v těžkostech a ten, s kým se dělím o radosti. Pořád jsem hříšná a dělám kraviny, ale Bůh je věrný a trpělivý. A i když se zlo snaží to zkazit, On mě nepustí, vím to :)
Pro dnešek to bude asi všechno... v rámci prokrastinace během příštího týdne určitě něco přidám!!
Mějte se fajn :)

[: papája :]

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když se v komentářích podělíte o své zkušenosti, připomínky a rady!
Pavla